En lång torsdag

Torsdagarna ska alltid vara så långa. Har fotografisk bild nu men som ni märker är jag inte där! På sätt och vis är jag där men vi tar bilder och då passade jag på att gå in på datan. Imorron efter skolan ska jag hemtill mormor, hon fyller år och vi ska fira henne. Det ska bli kul att träffa släkten!
På lördag ska jag fika med alla tjejorna, det ska bli extremt roligt att få träffa alla tillsammans. Samma dag får vi gäster, det blir trerätters hemma  och jag hoppas att jag kan gå hem till NJ på kvällen och se melodifestivalen ;P  

Mer uppdatering kommer snart! Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Nadja

asså åhhh, jag som inte hade tänkt att se melodifestivalen nånting i år! XP xD men okej, om vi inte kan vara hos anna så kan vi vara hos mig. Fast då får vi nog vara i mitt rum :o

2010-02-12 @ 22:11:38
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

asså åhhh, jag som inte hade tänkt att se melodifestivalen nånting i år! XP xD men okej, om vi inte kan vara hos anna så kan vi vara hos mig. Fast då får vi nog vara i mitt rum :o

2010-02-12 @ 22:12:06
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0