I like!

Idag lyser solen, vilken tur att det inte är snöstorm. Jag är i skolan just nu och väntar på resten av klassen. Vi ska gå på polismuseumet idag.. det ska bli intressant! Några kanske har märkt att jag har nedräkning på min blogg. Det visar hur många dagar det är kvar tills jag åker till Thailand! Det ska bli underbart, värsta lyxresan. Nu är det bara två dagar kvar. Vi ska till en ö som heter kho kho khao! :D  

Nu sitter Jessica och Amanda här med mig och tittar på den fina datan, dem säger "hej" till er alla! De tycker att jag borde ha sagt att jag skulle till Thailand tidigare... ;P hehe!
Nu hinner jag inte skriva mer :P
~2 dagar kvar~


Kommentarer
Postat av: Marie

SV; Det är inte alltid lätt att vara jag! <3

2010-02-24 @ 21:21:48
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0