Last day

Igår hade jag mycket för mig, det skulle packas, städas, fixa musik, plugga till sista prov. Jag har nästan packat klart allt men det fattas några grejer. Det har fortfarande inte åk in att vi ska åka imorron, tiden har gått så fort!
Idag har jag bestämt mig att strunta i mitt I-val, fotot alltså ;P  Jag har inte tid att gå sent idag, det finns fortfarande massor av saker som ska göras. Om någon vill träffa mig och säga hej då så kan man komma förbi eller logga in på msn vid 8!

Sitter i skolan och lyssnar på live sändningen från OS i hockey. Det är riktigt spännande!! Heja Sverige :D
Två minuter kvar och om vi inte gör mål åker vi ut :S KOM IGEN SVERIGE!
F** vi åkte ut.... :/  Det är inte sant.. 

~1 dag kvar~
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0