Moonwalk

Idag hade vi lång sovmorgon. Det var så skönt att få sova ut. Jag sitter hör med Julia och Amanda. Två av mina närmaste vänner!! Nu blir ni glada för att ni blir nämda i min blogg :P
Jag är på mycket bättre humör idag, jag har lämnat allt som hände igår till det förflutna och gått vidare, hoppas andra kan göra det också! 

När jag kommer hem ska jag plugga och försöka bli klar med den jälva engelskan.. 
Om ett tag har jag samhälle i två o halv timme, det ska blir "kul". 

Igår fick jag en bok av mamsi som jag har kollat på flera gånger :D Michael Jackson - Moonwalk
Weeeeiiii, MJ!!! :D  Ska börja läsa den ikväll!
 


Kommentarer
Postat av: Nadja

:) jag är iallafall din närmsta vän ;D lol.



åh, cool bok! :O

2010-02-03 @ 19:44:40
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0