Den Tredje Januari

Nu är det 2010, helt otroligt. Jag har inte skrivit på ett tag.. det beror både på att jag inte har haft någon lust till det och så har det hänt en del saker.

Jag spenderade mitt nyår med några kompisar. Det var en rolig kväll/natt!! Gick och la mig ca 05:00, det var mörkt ute och när jag vaknade klockan 15:00 på eftermiddagen var det mörkt igen. Haha, fick inget solljus den dagen. På kvällen gick jag och familjen på bio. Vi såg Sherlock holms, den var helt underbar!! Måste se den igen :)

Igår var jag och shoppade lite med mami och papi, hittade ett fint linne och ett par leggings. Kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde efter det.. hehe!
Idag har jag pluggat och suttit och kollat på när mamma och pappa städade källaren. Hittade jättefina kort som jag ska sätta upp i rummet. Måste bara hitta rätt ramar innan.

Även om det inte var en bra start på 2010 så kan man ändå bara göra det bästa av det. Hoppas alla hade ett trevligt nyår och en bra fortsättning!
Nu ska jag ta en dusch, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0