Nu är klockan 20:18

Söndag

Idag har jag varit och tränat med Nadja, vilket var jättejobbigt!! Jag hade verkligen inte lust med det men ibland måste man bara göra de saker som man mår bra av. Idag har även farfar varit här och ätit middag. Jag fick laga min egen mat för att dem andra skulle äta "äcklig" mat. För mig blev det lax med potatiskroketter och en god sallad. Till efterrätt blev det tre olika smoothies som jag hade gjort. En av dem var extrem god, Kiwi/lime.

Det blev en del pluggande också... Men nu ska jag sätta mig framför tv och se på något bra. Kanske en romantisk film!! Ha det bra.



Kommentarer
Postat av: Nadja

mm, kiwi/lime lät smarrigt! :o :P

2010-01-17 @ 21:17:57
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0