Tänka sig :)

Igår hade jag en till dröm om Harry Potter... helt skumt!! Jag befann mig i en skog där jag såg att voldemort jagade en person (M.F). Den här personen försökte skydda sig själv genom att kasta "förbannelser" (avada kedavra) över voldemort, men voldemort bara skratta och sa i en lugn röst "Du utalar dem fel.. haha" och sen dog den här personen. Jag var gömd bakom träden men voldemort upptäckte mig och började jaga mig. Det visade sig att jag var Ron den här gången.
Jag sprang och sprang tills jag kom till en äng. Jag snubblade över något och voldemort skulle precis döda mig när Harry kom. Harry kom inflygande på en sån där fågel som är med i Avatar och jag sa i drömmen till Harry "Är inte den där från Avatar..?? Det är ju fel film Harry". Harry svarade med en mörk och bestämd röst "Jag...vet". 
Såklart hann jag komma undan och Harry dödade voldemort!! HAPPY ENDING :D 

Jag förstår verkligen inte varför jag har drömt så mycket om Harry och hans äventyr! Nu sitter jag i skolan och väntar på min första lektion för dagen. Idag har jag även matteprov så önska mig lycka till! Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha M.F är inte duktig på allt!! :P

Söt bild! :)

2010-01-21 @ 17:26:36
URL: http://persicas.blogg.se/
Postat av: Nadja

hahah så sjuk dröm xD jag vill också drömma roliga drömmar!!

2010-01-22 @ 22:28:45
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0