Vad betyder detta?

Today is a new day. Klockan är bara halv två och det känns som om jag har varit i skolan i en evighet, började halv nio idag och slutar halv fem. Vi har haft håltimme i nästan 3 timmar... plus att det var äcklig mat i skolan så jag och min käraste vän Amanda åkte till Farsta Centrum och åt lunch. Det var gott till en början men nu mår jag illa xD Jag och Amanda pratade om massa kuliga saker, hemlisar... haha, det ni!!!!

Det är jättefint väder ute, man borde bara ute och fotta eller åka pulka (som jag inte har gjort än :/). Igår var det så j**** kallt men idag är det lagom. Har inget mer att rapportera om men det händer ju nya saker nästan hela tiden. Fast den finns en grej som är lite kul, det är en dröm...!!

Drömen: 
Jag har drömt nu två dagar i rad att jag är Harry Potter. Första drömmen handlade om att jag var Harry potter och att Farsta centrum var Hogwarts. Det var min uppgift att skydda "skolan" från Lord Voldermort så jag gick runt och skrek till alla som var där att han skulle komma vilken sekund som helst. Men han kom aldrig och det visade sig till sist att det var jag(Harry Potter) som försökte ta över skolan/centrumet.

Andra drömmen var en slags uppföljare av första. Fast den här gången hade jag gömt mig och smög runt i skolan utan och bli upptäckt. Alla ville ju fånga mig! Jag fick även Hermione och Hagrid på min sida, hehehe.
Jag orkar inte berätta hela ;P

Ja, ibland kan man drömma konstiga grejer. Inatt kanske en tredje uppföljare kommer!


Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: Jo men det var på kvällen, och det var ju då som du ville kolla på serien :o på dagen gjorde jag typ ingenting.. hehe.

2010-01-13 @ 18:31:26
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAA XD Det bertyder att du i hemlighet vill vara Harry Potter och tänker ta över farsta centrum!! hahahhh



Michan du och dina sjuka drömmar :)

2010-01-13 @ 19:04:03
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

sv: Hehe jaså ^^ jaa det får vi göra! :P :)

2010-01-14 @ 18:51:07
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0