Kan inte bli battre ;)

Saadawee,

Igar lag jag vid polen och slappa, solen lyste och havet brusa. Jag och mamma tog aven en ansiktsbehandling pa 60minuter. Det gar inte att beskriva hur den upplevelsen var!!
Pa kvallen at vi pa en av vara favorit resturanger nere vid piren, den heter Banana garden. Dem har den basta maten och hon som serverar ar sa himla gullig. Hon ar typ lika gammal som mig och har mycket ljusare rost xD Igar bestallde jag friterade tigerrakor, det var otroligt gott. Jag tror nog att jag ska kidnappa hem henne och hennes familj sa jag alltid kan fa ata sa god mat!

Min underbara pappa fyllde aven ar igar!! GRATTIS IGEN<3<3 Vi har bestamt att fira honom nar vi kommer hem :) Men vad kan lixom bli battre an att fira sin fodelsedag i paradiset :) Juste, vi avslutade dagen med att kolla pa den vackra solnedgangen. Den var forst gul, sen oragne och till sist rosa!!! Man var helt fortrollad.

Idag skulle jag, min pappa och bror pa elefanttracking men tyvarr foljde inte jag med... Jag madde inte sa bra imorse och beslutade att stanna kvar med mamma... sa jag fick inte rida pa dumbo :'(
Men pappa sa att han och jag kanske kunde gora den senare i veckan igen! 

Den vecka som kommer har vi planerat in massa grejer. Vi ska aka till sotrstaden Phuke och shoppa, aka till Khao Lak och shoppa  mer, Forhoppningsvid far jag rida pa elefanter, testa pa massa olika behandlingar och bara njuta varje dag!

Jag har inte berattat om snorkligen men det ska jag gora en annan dag :P Det blev ett ganska langt inlagg! Ni far alla ha det bra och leva livet! (Klockan ar 13:00 nu). 
See ya<3<3 

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: Haha vad weird! XD



åhh vad underbart det låter, men tråkigt att du inte mådde så bra :( du får inte gå och bli sjuk där nere!! :P

2010-03-07 @ 11:04:20
URL: http://nadjas.devote,se
Postat av: Julia

Åh du verkar ha det undrbart skönt :D hoppas att du mår bättre snart och får rida elefant :D !

2010-03-07 @ 20:26:25
URL: http://vonkrusia.blogg.se/
Postat av: JULIA

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH

2010-03-08 @ 22:47:01
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Anna

men micimicmic då! Jag sa att du fick ta några små thai pojkar, inte flickor! o: Har micimicmicmicmicmic blivit bi i thailand? o: bi på smä thai tjejer?

du verkar ha skir mysigt iallafall.. :D <3

2010-03-10 @ 20:16:23
Postat av: michaela

haha, lol Anna xD Det ar faktiskt basan som ska gifta sig med henne!!! :P Du ska alltid dra sa extrema slutsatser ;P

2010-03-11 @ 03:20:04
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0