Over and over again

Innan du börjar läsa detta inlägg vill jag att du ska sätta på dina högtalare och sätta igång låten som du ser nedanför. Det är en vacker och avslappnande låt som jag uppskattar väldigt mycket!




Är fortfarande sjuk, det vill aldrig ge sig. Vill vekrligen bli frisk nu. Jag har varit hemma hela veckan, om jag nu räknar med imorron. Tyvärr så har jag smittat hela min familj. I början av veckan var min bror hemma och var sjuk med mig. Idag var pappa hemma... imorron ska mamma vara hemma och jag tror att pappa ska vara det också. Jag får värsta samvetet när jag tänker på vad jag har "gjort". Det är ju inte med flit xD
Idag har det hänt både bra och dåliga grejor.

Bra saker:

 - Jag och pappa bakade bullar!
 - Vi gjorde egen pizza till middag!
 - Vi ska se på en bra film senare!

Dåliga saker:

- Fick skurmedel i ögat och var tvungen att göra en ögonsköljning
- Är fortfarande sjuk
- Jag vill shoppa kläder NU...

Det var lite om idag. Jag ska gå och lägga mig i soffan nu med lite te :)
Jag älskar den här låten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0