Report from Thailand :D

Hejsan!!!

Detta inlagg kan bli lite konstigt, jag skriver namligen fran Thailand!!! Vadret och miljon e helt underbart, 37 grader i luften och 33 i havet. Det kan inte bli battre! Hotellet ar jattefint och rummen ar gigantiska. Polen e underbar och jag simmar runt som en fisk hela tiden. Maten e smakrik och man blir aldrig besviken (englit mig).
Det har hant massor av roliga grejer som jag ska beratta, haha!
Igar kvall kom det lite regn och blixtrar men det forsvann senare :P Pa den langa stranden finns det krabbor som smyger omkrig och da fick jag en jattebra ide :D Att Najda och Marie kan ha sin krabbfest dar :D

Imorron ska jag och familjen pa utflykt till surin island och snorlka bland fargglada fiskar och hajar :P Det ska bli en rolig upplevelse. En lite creepy grej ar att en som jobbar har (en kille som ar lite sot) han verkar folja efter mig :S haha, var jag en befinner mig dyker han upp. Till och med nar vi ska ata mat vid piren som ligger 5 minuter har ifran sa kommer han cyklanes :P Anna, jag ska gora sig stolt och inte ta med mig hem for manga men han verkar lite skum, men det kanske e okej??!

Hoppas alla har det otroligt bra hemma. Nu ska jag spela kort med mamma :) (Klockan ar 18:43 nu) 
Manga kramar till er alla!!   

Kommentarer
Postat av: Nadja

åhhhh 37 grader, ge mig!! här är det just nu nästan en plusgrad x) (0,9)



hahah bra, då vet vi vart vi kan ha krabbfesten ;D

gud vad sjukt att klockan redan är så mycket borta hos er, här är den inte ens halv 2 liksom xD ha det så bra där nere, men det vet jag att du kommer ha! bli inte uppäten av en haj bara, hehe ;P ses när du kommer hem :) PUSS!

2010-03-01 @ 13:26:39
URL: http://nadjas.devote,se
Postat av: Nadja

sv: haha yay :D det måste vi göra!

yes, du med :) <33

2010-03-01 @ 13:32:42
URL: http://nadjas.devote,se
Postat av: Marie

Haha KRABBFEST I THAILAND! :D



ooh, så skönt du verkar ha det. hoppas allt är bra där nere och bada extra mycket för mig. hehe, jag solbadade faktiskt på båten idag, och fick drömma mig bort till varmare trakter ^.^ saknar dig! <3

2010-03-01 @ 19:23:23
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV; Yey vad bra! :D Det måste ju typ vara varmt som en bubbelpool i vattnet i Thailand!! Vi borde åka dit tillsammans någon gång ju :D



Kolla på kakan också, glöm inte det. ;)

2010-03-04 @ 18:32:02
Postat av: Anna

Super ju! :D Fan va mysigt de låter! C:

och jag tycker han låter super bra micmic, honom får du ta hem. ;) haha.. puss <3

2010-03-05 @ 23:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0