Tomorrow never dies

De fyra senaste timmarna har jag suttit och pluggat vid datan, men nu är det dax för godis och en bra film!

Imorron blir det full fart, två av mina underbara kompisar fyller 18år<3 Det betyder att man ska fira två gånger, vilket ska bli jättekul! Jag ska även plugga som en galning och försöka bli klar med vissa saker. 

Kvar att göra i skolan:
 
- Matteprov
- Matte inlämning
- Svenska inlämning
- Svenska redovisning
- Historia inläminig
- Fotografisk bild slutuppgitf
- Fotografisk bild rester
- Spanska inlämning
- Spanska inlämning igen...
- Samhälls inlämning
- Engelska inlämning
- Naturkundskap prov
- Idrottsinlämning

Hehe, allt detta ska vara klart i slutet av nästa vecka, dvs V. 21
Jag kommer att vara helt störd efter detta.... Fast jag måste kämpa och klara det... så önska mig lycka till^^
Byebye

Kommentarer
Postat av: Marie

LYCKA TILL KEXI!

2010-05-22 @ 11:50:41
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men guuud, det där är ju helt sjukt!!

LYCKA TILL!

2010-05-24 @ 22:57:08
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0