I'll follow you until you love me

Igår hade jag inte mycket att göra när jag kom hem. Jag såg lite på tv och fixade maten samt gick på en lång promenad med familjen. Varje dag efter skolan har jag alltid behövt plugga till något men inte nu :) 
När jag äntligen inte har något att plugga till så har alla mina andra vänner det, det är lite synd xD Det har varit en ganska lugn vecka vilket är otroligt skönt!

Juste igår bokade jag också biljetter till.... dum dum duuummm, LADY GAGA!! Det ska bli jätteroligt att få se henne i globen. Jag  ska gå med basan och Amanda!! Jag läste att hon ska ha 25 klädombyten under konserten, vilket ska bli kul att se. Att jag ska gå på Lady gagas konsert var en spontan sak. Jag bestämde mig i sista minuten att jag har kämpat hårt det här året och det här blir en present till mig själv!

Jag sitter i skolan fast jag börjar kvart över elva. Det visade sig att min morgonlektion var inställd eller rättare sagt man får jobba var man vill med det man håller på med. Jag väntar på Jessica (hon och jag arbetar tillsammans) fast hon mådde inte så bra igår och om hon nu är sjuk så hoppas jag på att hon stannar hemma och vilar!! 

Nu är det inte långt kvar till sommarlovet, solen och värmen. Ha en bra torsdag!

 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Coolt! ;D

2010-05-06 @ 21:06:47
URL: http://nadjas.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0