YEESS ;D

Just nu håller jag på att packa, jag ska nämligen till landet under den här långa helgen! Det ska bli skönt att komma bort lite men det är även lite synd, man kunde ju ha fått huset för sig själv (Om man räknar bort basan).
Många bra saker har hänt den här veckan. Man har fått tillbaka prov som det har gått siktbra på, man gick bara halva veckan och så fick jag nyss reda på en underbar sak....  Jag har fått ett sommarjobb!!
Trodde att jag inte skulle få något i sommar men jag hade tur i år :D 

Jag ska packa klart för vi drar om ca två timmar. Ha en skön lång helg!
Here I come Hjo<3<3

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ha det så bra i hjo, du får berätta mer om jobbet när du kommer hem! :D

2010-05-12 @ 23:22:42
URL: http://nadjas.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0