1-2-3-4!

4 saker att berätta om.

Nummer 1: Hela vägen hem från jobbet igår fick jag sitta brevid min gamlagamla hemkunskapslärare, har inte sett henne på över ca 4 år och så var hon tvungen att sitta brevid mig!! Jag lyssnade på musik och låtsades inte se henne. Något som alltid kommer att sitta kvar i huvudet är att hon älskar att ha kanel på sin mat, och då menar jag i all mat hon lagar... det var hon själv som sa det! xD Hoppas man inte stöter på henne igen..

Nummer 2: Igår efter jag hade jobbat skulle jag handla lite saker till maten i centrum. När jag står och packar varorna dyker en blont tjej upp brevid mig! Det var Anna, hon hade också handlat lite och var på väg hem. Jag skulle bege mig hem och då frågade hon om jag ville åka med i bilen! Spännande. Första gången jag åker bil med Anna, när hon kör alltså! Det var en minnesvärd bilfärd med skratt, motorstopp och svordomar! Haha. Kuul!
Tack för skjusen igen söta Anna! :)

Nummer 3: Bara för att jag träffade Anna, var hon med i min dröm nu i natt. Det är lite luddigt men det finns en del av drömmen jag verkligen kommer ihåg. Jag minns att Anna, jag, Emma och Marie sitter i en bil och Anna kör. Vi kommer till ett stor hus. Vi kliver av och Anna visar vägen till baksidan. Det är ganska många människor där som sitter vid bord och äter. Det var tydligen Annas pappa som fyllde år och man firade honom. Det var lite sol-dimmigt och alla såg inte så värst glada ut, lite bleka var alla oxå. Jag minns att jag, Emma och Marie kollade förbryllat över tillställningen och vi sa till Anna "Varför har du dragit med oss hit?". Det verkade som alla människor där inte ville ha oss där men Anna insisterade på att vi skulle vara med och fira... lite skumt.

Nummer 4: Idag är det faktiskt exakt 2 månader kvar till min födelsedag!!!!!!! Yaaayy!! Kuuulll!! Feeettt!!! Paaarrttyy!!


Det var allt för nu! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0