Fördriva tiden!

Idag är det onsdag. Men jag ska berätta om min helg och vad jag har haft för mig fram tills nu!

I fredags såg jag sista harry potter filmen, den var bra!!! :) Kan inte fatta att det är slut nu :'(
I lördags var det full rulle, mamma hade fyllt år och släkten kom ju och vi firade. Dagen bestod av städning, inköp och mer städning. På söndagen blev det mer inköp av mat för mamma och pappa skulle till landet medan jag jobbar här hemma. Började även spela ett spel på söndagen, väldigt bra spel och ett sätt att fördriva tiden på kvällen! Gick och la mig ganska tidigt pga att man skulle jobba dagen efter.

I måndags hände inte värst mycket, jobbade, åkte hem, lagade mat, kollade på lite tv med bror min och sen skulle man sova igen! Igår fortsatte jobbet men på vägen hem mötte jag upp Nadja och Maja i Centrum. Skulle handla lite till middagen och de var snälla och följde med. Efter maten kom de över och vi såg på ett avsnitt av våran favo serie! Därefter kom Juba och vi fikade tillsammans och pratade. De åker till grekland idag och man är lite avis men jag jobbar ju ocht tjänar pengar! :) Ha det kul där nere mina bebisar och var försiktiga! ;P


På fredag ska jag ta tåget ner till landet efter jobbet! Det ska bli skönt att komma dit även om jag bara kan stanna där 1,5 dag^^' Har med mig farfars födelsedagspresent oxå! Hoppas han gillar den.
När jag kommer dit ska vi tydligen äta på Thai house, farfar ville bjuda! Dock är ju klockan ca 20:30 då men vi är ju vana att äta sent! :P

Det är lite segt idag men det gör inget, kan fördriva tiden med att tex skriva här! Men en sak jag har gjort är att jag tackade nyss ja till min plats på stockholm universitet. Yaay! Vet fortfarande inte om jag är säker på att jag vill gå men man kan ju alltid hoppa av om det känns fel.

Nästa vecka ska jag troligen träffa lite kompisar på eftermiddagarna, vissa som jag inte har träffat på jättelänge!! Vill veta allt dem har haft för sig! Fett. Kuuul! :) NU ska jag återgå till jobbet.. hehe...kuul..!
Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0