Fredag

Denna vecka har både varit seg och lång! Men nu är den efterlängtade fredagen här och det känns bra :)
Idag ska nämligen man se sista harry potter filmen och det ska bli spännande! weeii! Har velat se den ett tag nu men mina päron var ju borta och vi familjen såg ju första filmen tillsammans och ska avsluta med den sista tillsammans! :)

På lördag kommer jag ha fullt upp med att städa huset och laga mat samt baka. Vi ska nämligen fira mamma med släkten och det kommer ca 20 pers! :) Massor med människor.. och det är bara en del av släkten på mammas sida. Vissa kunde inte komma!

På söndag blir det chill dag! Kanske ser man på Twin peaks med NJ och Maja! Eller så hittar man på något annat kuuul. Man kanske åker och shoppar lite!

Måste bara berätta att imorse var pappa snäll och skjusade mig till jobbet, vilket betyder att jag kan ta lite sovmorgon istället för att gå upp vid 6 tiden. Men vaknade ändå då idag pga av åskan och spöregnet. Herregud vad det lät! Kunde somna om men det blev ingen bra sömn. Dem senaste dagarna har jag varit extremt trött på kvällarna och somnar direkt och det är nog också därför jag drömmer så konstiga och sjuka saker!! xD

Nu måste jag fortsätta att jobba och hoppas dagen går snabbt så jag kan få se HP!!! :D
Ha en bra fredag! Hörs igen på måndag!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jaaaa Twin Peaks på söndag kväll! :)

Haha jag och Juba vaknade också vid 6-tiden pga regnet :O heeelt gaaalet vad det lät!!

2011-07-22 @ 18:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0