Idag är en.. bra dag!

Är på jobbet igen! Det som stör mig lite är att man inte har tillgång till Facebook... På ett sätt känner jag mig avskärmad från allt.. svårt att förklara men det verkar vara så att mycket kretsar om denna internettsida xD
Jag kan inte se på bilder, se hur vänner mår och har för sig. Lite töntigt med tanke på att jag har två telefoner och kan ringa vem som helst.. hehe!! Gud, vad en sida kan vara beroende framkallande! :D

Idag kommer mina kära föräldrar hem och det ska bli kuuulll!! :D Har saknat dem och dem är säkert jättebruna nu medan man sjäv är vit som ett spöke! Igår var jag extremt trött när jag hade jobbat men jobbet slutade inte där, när jag kom hem var jag tvungen att laga mat, städa o skura massor... :( När allt var klart tog jag en dusch och sen var det raka vägen till sängen där jag somnade på 10 sekunder. :)

Var trött imorse också men blev lite piggare efter frukosten. Det är kul att se alla människor på tunnelbanan på morgonen för alla se trötta ut och frånvarande... jag förstår inta att man ska orka jobba dag in och dag ut.. xD Detta är bra träning inför det!! 

Nu måste jag återgå till mitt jobb, hej då! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0