Kan behövas lite drömtydning här?!

Dröm 1:

Jag befann mig utomlands med en grupp som bestod av vuxna, gamla, barn, personer som jag känner och vissa okända. Tror vi var i bulgarien.. kommer inte direkt ihåg men vad jag minns var att det var dax för alla att åka hem, men saken var att man själv fick välja hur man ville åka hem. Man kunde åka tillbaka med gruppen eller så skulle man se till att man var på arlanda vid ett viss klockslag.

Jag bestämde mig för att åka iväg själv, min resemål blev London, jag tänkte att jag skulle hinna förbi Primark en snabbis innan jag skulle flyga vidare till stockholm. När jag kom till London klev jag av mig Marble Arch men av någon anledning gick jag vidare tills jag kom till Bond Street. Det var då jag insåg att jag hade gått förbi Primark och bestämde mig ta bussen, en station, tillbaka. Det var jättemycket folk som stod och väntade på bussen och den var även sen. Jag började gå tillbaka och det var då mina två små kusiner kom. Jag hade tydligen sagt till dem att de skulle komma till London så vi kunde shoppa lite innan vi flög hem men nu var klockan mycket och vi var tvugna att skynda oss till flygplatsen. Saken här var att jag var väldigt osäker på hur vi skulle ta oss dit och denna känsla var hemsk, man vet hur london ser ut och har varit där men kommer verkligen inte ihåg hur man ska ta sig vidare.

När vi väl kom till flygplatsen, skulle jag köpa biljetter till oss tre och snacka om DYRT. En biljett kostade 8.000 kr och när jag försökte fråga om det fanns billigare med tanke på att jag betalade för alla tre så var min engelska urusel och de förstod inte vad jag sa. Som tur kom det en svensk som jobbade där och svarade på mina frågor. Det fanns ett billigare flyg, en "sista minuten" till stockholm för bara 200 kr. Vi köpte och gick ombord på planet.
Planet var ganska stort och var ett sådant plan som kunde landa i vattnet men var lika stort som ett vanligt.
På flygturen hem stannade vi korta stunder på olika platser. En gång stannade vi vid ett ställe som såg ut som Italien(syftar på husen och miljön). En annan gång stannade vi i en Amazon skog och där kommer jag ihåg att vi fick gå av och se på några infödingar som visade olika plädar/pälsar som håller dem varma(Skumt med tanke på att de befann sig i amazonen xD).

Till sist kom vi hem och de andra var sura för vi inte var i tid. Vi blev 15 min sena! :P Sjuk dröm.


Dröm 2:

Den här drömmen kommer jag inte lika väl ihåg, bara lite små saker.

Jag var på väg till min väns student men det verkade som att alla hade tagit studenten och firade. Jag stod och väntade på att hon skulle springa ut men då insåg jag att jag hade glömt något och skyndade mig hem. Det var varmt och när jag då igen var på väg dit igen möttes jag av några av mina vänner. De satt i en chockrosa cadillac-59. Bilen blev körd av.. aa.. det går inte att beskriva hur hon såg ut.. det var inte positivt kan man säga.. tror att hon var hög.. sjukt. Av någon anledning satte jag mig däroch så körde vi runt lite och sjöng student sången men när vi åkte förbi ett övergångställe såg jag att hon som tog studenten var där och jag hade alltså missat utspringet. Jag hoppade av och gick ....hm.. någonstans.. kommer inte ihåg! xD Inte lika kul som den andra, den här drömmen var mer flummig!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hahaha du och dina drömmar...! fattar inte hur du alltid kan komma ihåg dom så väldetaljerat xD

2011-07-25 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0