Fredag igen!

Sitter i soffan med mamma och pappa. På tv visar de programet "The Voice". Jag vill se på en film men de andra vill se klart!^^' Idag skulle jag till doktorn med det var full så jag skulle återkomma imrgon, vilket skitsnack! :/  Skönt med helg, hoppas verkligen att jag blir frisk för jag måste gå på undervisningen nästa vecka.

Jag har bestämt mig för att skaffa en hund, vare sig de andra i min familj tycker. Jag har till och med börjat kolla hos kendlar och kommande kullar! Med tanke på att min bror flyttar snart kan hunden ta hans rum..hehe! :D För något tag sedan såg jag programet "Mannen som talar med hundar" och det är helt otroligt! Sättet han hanterar hundarna är som magi, han kan verkligen sin sak. Tänk om man hade problem med sin hund och bara kunde ringar honom, det vore något! :) 
 
Nu orkar jag inte skriva mer, ska nog gå och se på en film! :) Oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0