Mars 17, 2010

Nu har det gått fyra dagar sen jag kom hem från Thailand och jag måste erkänna att jag längtar tillbaka. Att ha 34-37 grader varje dag är inte så dumt! Det jag har att skriva om nu kommer inte att handla om min resa. Jag ska lägga upp bilder när jag har tid men nu ska det handla om filmer och en kille ;P

Igår såg jag nämligen på Stolthet & fördom, om ni kommer ihåg så skrev jag om några filmer i ett inlägg för inte så länge sen. Där ingick den filmen. Jag tyckte att den var bra med saknade dramatik. Om man nu jämför med de två andra filmerna jag såg. Men det var en romantisk och vacker film!!

Jag har även sett en annan film som heter Dracula 2000 (Svensk titel Drakula 2001). Till min förvådning var den faktiskt bra. Den person som spelade Dracula var inte mindre än gerard butler. Jag bara älskar honom, plus att han ser jättebra ut!! Titta bara på honom, Olala :D



Jag hinner tyvärr inte skriva mer nu, jag ska skriva på mitt och Jessicas arbete till samhällen. Vi har ett jätteintressant ämne. Ideal (Skönhetsideal). Man blir nästan galen när man nu efter inser ur mycket man påverkas och att man kan finna ideal åt vilket håll man än går xD

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: tack! ^^



haha va?? är det så länge xD Shit asså.. Aa jag med det ska bli jättekul :D <3 hihi hoppas ni kommer gilla maten... :s

2010-03-18 @ 19:04:17
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0